2012. február 22., szerda

kényelmes AVANTI babakocsi újszülött kortól - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

sötétkék-világoskék, kockás huzatú AVANTI babakocsi, jó állapotban. két kisfiam nagyon szeretett benne aludni (hason is! ). elég nehéz darab, de azért lehet emelgetni gyerekkel, jól megpakolva a nagy bevásárlórekeszét... : -) (6 emeletre fel.. ) 
nincs hozzá lábzsák, stb., viszont adok ajándékba egy aranyos párnaállatkát! : -)
a tolókar átfordítható, 3 fokban dönthető a támla, vízszintesig. 5 pontos biztonsági öve van, a képeken ki van szedve a vállpánt, de az is megvan természetesen. (most csak alváshoz használtuk, ezért szedtem ki... )
a kerekek bolygósíthatók, viszont fixálva is bolyognak picit (ld fotón). én így használtam, fixen.
az egész kupolája levehető.  
tologatásnál picit balra megy egy idő után...
egy csavar hiányzik, de az pótolható (lehet, hogy én tudom is pótolni), a tolókar védőburka kicsit megviselt (ld fotón). nem szakadt sehol a huzat!
elvileg mosógépben nem mosható, de én öblíteni beraktam, és nem lett semmi baja...
kicsit nyikorog, de aludni lehet tőle... : -)
Bp-n a szállításban tudok segíteni ingyen. Postázni nem tudom!


Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-01 22:16
. kényelmes AVANTI babakocsi újszülött kortól - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése